• وبلاگ : اينستا پست
  • يادداشت : داروي فاکتور هشت چيست
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    مجارستان کشوري در اروپاي مرکزي با مساحت 93030 کيلومتر مربع است. اين کشور در حدود 9 ميليون و 880 هزار نفر جمعيت دارد ، زبان رسمي آن مجاري و واحد پول آن فورينت است. پايتخت و پرجمعيت‌ترين شهر اين کشور بوداپست با يک ميليون 740 هزار نفر جمعيت است.
    کشور مجارستان از جمله کشورهاي امضا کننده پيمان شينگن مي باشد و به همين علت متقاضيان ورود به کشور مجارستان براي سفر به مجارستان نياز به ويزاي شينگن مجارستان دارند. براي ارائه درخواست ويزاي مجارستان حضور فرد متقاضي جهت انگشت نگاري و مصاحبه در روز تعيين شده از طرف سفارت مجارستان الزامي ميباشد. ويزاي توريستي مجارستان شامل افرادي مي‌شود که قصد اقامت کوتاه‌ مدت در مجارستان به منظور تفريح يا بازديد از بستگان را داشته باشند. ويزاي توريستي مجارستان براي مدت مشخصي صادر مي‌شود و به مسافر اجازه‌ي کار يا اقامت بيشتر از مدت زمان ويزا را نمي‌دهد.
    ويزاي مجارستان و يا ويزاي شينگن مجارستان به افرادي تعلق مي‌گيرد که قصد سفر تفريحي به مجارستان يا ديدار با اعضاي خانواده‌شان را دارند . مدت اعتبار ويزاي مجارستان حداکثر سه ماه است و متقاضي بايد زودتر از تمام شدن نود روز اقامت مجاز در هلند و کشورهاي شينگن ، خاک اين کشور را ترک کند. بررسي اوليه‌ مدارک به منظور صدور ويزا دو هفته طول خواهد کشيد. اما ممکن است تا صدور قطعي و تکميل مدارک، چند هفته‌اي بيشتر نيز زمان احتياج باشد ولي عموما تا شش هفته بعد از تحويل مدارک به بخش کنسولي واجد شرايط بودن يا نبودن درخواست کننده ويزاي مجارستان مشخص خواهد شد.